persbericht De kleinste Albert Heijn van Den Haag geopend.

Foto: Ruben Schipper

persbericht De kleinste Albert Heijn van Den Haag geopend.

DEN HAAG  De kleinste Albert Heijn van Den Haag geopend Den Haag, 16 februari 2021 –  De gloednieuwe Albert Heijn aan de Wassenaarseweg in Den Haag is vandaag open gegaan. Leon van der Heijden, winkelcoördinator en supermarktmanager Robbert van Swol knipten samen het lintje door. De supermarkt, met iets meer dan 200 m2 de kleinste AH van Den Haag, heeft het nieuwste concept van Albert Heijn en biedt een volwaardig assortiment voor winkelend publiek en mensen die in de buurt wonen en werken.  “De eerste reacties zijn zeer positief!” zegt Robbert van Swol enthousiast. “Klanten zijn erg te spreken over de inrichting en het versassortiment. We bieden dan ook een volledig assortiment groente en fruit, maar ook verspakketten en verse maaltijden.”  Als je binnenkomt word je verrast met een wereld aan groenten en fruit. Dry misting, een fijne verneveling van water, houdt de producten langer koel en vers. Verder vind je de hele dag door heerlijk geurend vers brood zo uit de oven, sushi die dagelijks vers wordt aangeleverd en verse gekoelde sappen. Bij de Streeckgenoten vindt de klant zelfs vleeswaren van slagerij van der Zalm, die in dezelfde winkelstraat is gevestigd. Voor ontbijt, lunch en borrel is er een compleet aanbod aan vleeswaren, kaas, worsten, tapas, salades en andere borrelhapjes. “We zijn de kleinste en de lekkerste Albert Heijn van Den Haag,” aldus de supermarktmanager. Albert Heijn Wassenaarseweg heeft vijf zelfscankassa’s, waardoor afrekenen snel gaat. “Ideaal om even snel een lunch, snack of avondeten te halen,” zegt Robbert van Swol. ”Maar ook voor de vergeten en dagelijkse boodschappen kunnen klanten bij ons terecht.”  OpeningstijdenAlbert Heijn Wassenaarseweg gaat van maandag tot en met vrijdag om 7:00 uur open, op zaterdag om 8:00 uur en op zondag om 9:00 uur. De winkel sluit elke dag om 21:00 uur. Zolang er een avondklok is, sluit de winkel om 20:45 uur.  Noot aan de redactieVoor meer informatie over het nieuwe winkelconcept van Albert Heijn kunt u contact opnemen met Albert Heijn Media Relaties, Jerina van Heck, telefoon 088-659 2020 of e-mail pers@ah.nl. Foto’s Albert Heijn/ Ruben Schipper Bijgaand ontvangt u vier foto’s van de opening van de nieuwe AH Wassenaarseweg. Meer beeldmateriaal van de nieuwe winkel vindt u in onze online newsroom: https://nieuws.ah.nl/beeldbank/ onder het kopje AH Wassenaarseweg.

Meer berichten